ریتم: 6/8

   Gb             Ab          Fm                Bbm

پی حس همون روزام پی احساس آرامش

       Bbm    Fm     Ab             Gb                      Ab

همون حسی که این روزا به حد مرگ میخوامش

       Gb                Ab                   Fm          Bbm

دلم میخواد عاشق شم آخه فکرت شده دنیام

      Ebm                 Fm                Gb                Ab

اگه عاشق شدن درده من این دردو ازت میخوااااااااااام

       Ab            Ebm        Bbm   Fm  Bbm            Bbm   Fm   Bbm

اگه ایــــــــــــــــــن زندگی باشـــــــــــــه من از مردن هراسم نیست

      Bbm       Ab      Gb    Ab   Gb   Ab                Ab   Gb  Ab

یه حســـــــــی دارم این روزاااااااااا شاید مردم حواسم نیس

      Bbm         Fm       Bbm         Bbm      Fm  Bbm

اگه این زندگی باشه اگه این سهمم از دنیاس

      Ab           Ebm

من از مردن هراسم نیــــــــس

     Ab   Gb           Ab            Ab         Gb          Ab

یه حسی دارم این روزا که گاهی با خودم میگم

      Bbm       Ab   Gb

شاید مردم حواسم نیس

           Ebm      Ab                        Gb      Fm      Gb              Ab

بعد تو من از همه دنیا بریدم باورم کن من به بد جایی رسیدم

         F               Gb                Ab                     Gb                Ab

لحظه لحظه زندگیمون با عذابه باورم کن حال من خیلی خرابــــــــــــــــه