loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 24 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
 
Dm                        Eb                       G          Dm        Am      Dm

كنار سيب و رازقي نشسته عطر عاشقي ... من از تبار خستگي بي خبر از دلبستگي

                                              Dm    C

                                           ... عاشقم ...

Dm              C                            A#                           C                          Gm

ابر شدم صدا شدي ... شاه شدم گدا شدي ... شعر شدم قلم شدي ... عشق شدم تو غم شدي

Gm               F                       C           Am                                 Dm

ليلاي من درياي من آسوده در روياي من ... اين لحظه در هواي تو گمشده در صداي تو

                  Dm    C    A#                               C           Gm

                   من عاشقم مجنون تو ... گم گشته در  با    رون    تو

Gm               F                              C                  Am                                 Dm

مجنون ليلي بي خبر ، در كوچه هاي در به در ... مست و پريشون و خراب ، هر آرزو نقش بر آب

                  Dm    C   A#                       C           Gm

                   شايد كه روزي عاقبت ... آروم بگيرد   در     دلت

Dm                      Eb                    G           Dm        Am      Dm

كنار هر ستاره اي نشسته ابر پاره اي ... من از تبار سادگي بي خبر از دلدادگي

                                          Dm    C

                                       ... عاشقم ...

Dm           C                            A#                           C                          Gm

ماه شدم ابر شدي ... اشك شدم صبر شدي ... برف شدم آب شدي ... قصه شدم خواب شدي

Gm               F                       C           Am                                 Dm

ليلاي من درياي من آسوده در روياي من ... اين لحظه در هواي تو گمشده در صداي تو

                  Dm    C    A#                               C           Gm

                   من عاشقم مجنون تو ... گم گشته در  با    رون    تو

Gm               F                              C                  Am                                 Dm

مجنون ليلي بي خبر ، در كوچه هاي در به در ... مست و پريشون و خراب ، هر آرزو نقش بر آب

                  Dm    C   A#                       C           Gm

                   شايد كه روزي عاقبت ... آروم بگيرد   در     دلت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 226
  • بازدید ماه : 348
  • بازدید سال : 1,016
  • بازدید کلی : 14,862
  • کدهای اختصاصی