loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 29 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
 

[Am  -  Em  -  F  -  Em]

[Am - F - G - C -  F - Dm - E]

Em                         F                        Em                     Am              

مست بگو راست بگو تا شب یلداست بگو ... تا نفسی هست بگو هرچی دلت خواست بگو

E        Dm               F                C            G            F       Am               

خسته و بیتاب شدم محو شدم خواب شدم ... خسته از این پنجره ها منتظرت قاب شدم

E                     Dm                                G                           F           

گریه بر این حال کشید اشک بر این فال کشید ... بر تن بی دست خدا نقش دو تا بال کشید

[Am  -  Em  -  F  -  Em]

[Am - F - G - C -  F - Dm - E]

E             F              Dm            F                                      

خار شدم ، پست شدم ... با همه ، یکدست شدم

E              Dm                F          Am                                    

تشنه ی بی آب شدی ... نیست از این ، هست شدم

Em                         F                        Em                     Am              

مست بگو راست بگو تا شب یلداست بگو ... تا نفسم هست بگو هرچی دلت خواست بگو

Am-Dm-F                   E        Dm               F                C            G            F       Am               

خسته و بیتاب شدم محو شدم خواب شدم ... خسته از این پنجره ها منتظرت قاب شدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 297
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 323
  • بازدید ماه : 445
  • بازدید سال : 1,113
  • بازدید کلی : 14,959
  • کدهای اختصاصی