loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 73 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

ریتم 4/4

Em                  Am                               Em                   Am

دلهره دارم نکنه از من جدا شی                    کاش نیاد روزی به فکر من نباشی

 Em             G                       F                             Em                   Dm

دلواپست میشم تا دور میشی از خونه          کی جز تو معنای این احساسو میدونه

 G               F                                   Em              Dm

دارم از عشقت دیوونه میشم                      بگو همیشه میمونی پیشم

 G                                                     Am

از تو دل میخوام نه ترحم                             شدم اسیر این توهم

 Em                                                   Dm

کی میسوزه دلت واسه من                         بامن حرف بزن

 G                                                    Am

حرف بزن تا آروم بگیرم                               نگی دوست دارم میمیرم

 Em                                                   Dm

کی میمیره واست بجز من                          با من حرف بزن

 Em                            Am                        Em                    Am

دلهره دارم دیگه تو خوابت نیامو               یا کسی روزی تو دلت بگیره جامو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 723
  • بازدید کلی : 14,569
  • کدهای اختصاصی