loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 38 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

D7           D                           C                     Bm                                Em                 

من نه پيرم نه جوانم من نه پيدا نه نهانم ... من نه گوشم نه زبانم من نه اينم و نه آنم

Em      C                                     D                               C                                D          

من نه از عالم هستي نه ز اوجو نه ز پستي ... نه به هوشم نه به مستي چشم هوشيار جهانم

D7           D                   C                       Bm                             Em                     

من نه از مردم خاكم نه پليدم و نه پاكم ... نبض ميلادو هلاكم در درهاي زمانم

Em        C                              D                             C                                       D         

من نه غيرم و نه خويش نه به خوابم نه پريشم ... از كي ام من ز چه كيشم مانده ام تا كه بدانم

D7    D                    G                        A                                               G                  

بال سويش چو كشيدم سنگ زد من نپريدم ... درد بامش بخريدم داغ پرواز به جانم

D7    D                         G                           A                                          G                

تا صدايش بشنيدم قفل او گشت كليدم ... غير از او هيچ نديدم هم خودو هم همگانم

 

من نه پيرم ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 692
  • بازدید کلی : 14,538
  • کدهای اختصاصی