loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 10 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
 
Cm               A#m            G#                                             D#                       Cm

تو که همیشه با منی، ما عمریه همسنگریم                 بندای پوتینو ببند، باید همین امشب بریم

Cm               D#             G#                                                 C#                     Cm

آتیش میباره ولی، شاید بشه پرواز کرد                       باید همین امشب بریم، این راهو باید باز کرد

Cm       D#      A#m          G#                                            D#                           Cm

باید از این میدون مین، باید از این طوفان گذشت         ما با همیم حتی اگه، امشب یکیمون برنگشت

 Cm     C#     A#m       G#                                           C#                         Cm

ما قول دادیم یادته، از قولمون دست برندار                اگه نیومدم رفیق، سنگرمو خالی نذار

Cm        A#m           C#                                         D#                       Cm

سنگرمو خالی نذار، بمونو مردونه بجنگ             برای خاکت وطنت، برای این خونه بجنگ

G#      D#     Cm       G#                 Cm                     A#m                              Cm

پشت تو هستم مثه کوه، پای تو هستم من یکی    با من بمون با من بخون، خدا یکی وطن یکی

Cm      D#          C#          A#m                                  D#                         Cm

بال در میارم از خوشی، وقت پریدن رسیده           پروانه تو میدون مین بالشو از دست نمیده

#Cm                     A#m                                               C#                  D
تو آسمونم تا ابد، من پامو پس نم یکشم            من با توام حتی اگه، با تو نفس نمیکشم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 223
  • بازدید ماه : 345
  • بازدید سال : 1,013
  • بازدید کلی : 14,859
  • کدهای اختصاصی