loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 19 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
 
  Dm        C  Bb            Dm Gm  Dm

 عذابم بده بگو بدون تو من کیم

 Am                       Bb                    Gm

ببین منو فقط به یک عذاب از تو راضیم

  Dm  C    Bb                     Dm   Gm       Dm

هجوم عشق تو که رو به من کم نمیکنی

  Am      Bb                           Gm

عذابم بده تو که خلاصم نمیکنی

  Gm                                                  Am                Dm

قلبم کنار حست خوشه این حس یه شب منو میکشه

  Am           Bb                             Gm

بغض شبم از اینه هر روز من همینه

  Gm                                     Am                   Dm

اسمت ادامه ی من شده مثل نفس کشیدن شده

  Dm               Bb          Dm                   Gm

این حس از تو گفتن این بغض هر شب من

  Dm                                  Gm

حس تو شبا میپیچه دور تنم

 A                       Bb        Gm

عطر تو تا کی تو اطاقم بزنم

  Dm                                   Gm

مثل من با درد تو میسازه تنم

  Dm        A                  Bb      Gm

مثل تو هر شب پر خالی شدنم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 716
  • بازدید کلی : 14,562
  • کدهای اختصاصی