loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 27 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

Fm               D#m                F#                              A#m

 همون لحظه همون موقع با اون احوال خیلی بد

 

    F#                                                 Fm                               

 درست وقتی که میرفتی دلم شور تو رو میزد

 

  G#                  D#m        F#                                   A#m

 همون وقت که تو رو داشتم یهو از دست میدادم

 

           F#                                                    Fm

 از اون شب به خودم هر شب چقدر لعنت فرستادم

 

  #G#              Fm                              C

 چه کاری بود که من کردم تو رو سوزوندم از ریشه

 

  F7                                            D#m

 این آتیش همون روزه که دامن گیر من میشه

 

  F#  G#  A#m                                             F7                                          D#m

 رفتی که تنها بمونم با خودم هیزم آتیش تنهایی شدم

 

  #A#m                               F7                                                  F

 باعث اون همه تنهایی منننننم عاقبت باید که تنها میشدم

 

        A#m             G#                  A#m           G#     A#m

 توی این خونه ی متروک دلم جون میده مییمیره

 

  A#m                                   F7                                     D#m

 شباش هم بی ستارستو غروباش هم نفس گیره

 

  G#                F#       C#           G#            A#m

 به تو بد کردم و الان ببییین عاقبتم اینه

 

          #A#m                     D#m            F#           G      

 که تنهامو دل تنگم دیگه ساکت نمییشینه

 

           F#                                     G#              Fm

 به تو بد کردم اون روزا که  عشقت رو نفهمیدم

 

  F7                                           D#m

 که هر کاری باهات کردم دارم تاوانش رو میدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 176
  • بازدید ماه : 298
  • بازدید سال : 966
  • بازدید کلی : 14,812
  • کدهای اختصاصی