loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 34 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

 

C                                     Em

 جای تو فکرو خیالـــت شبا میاد پیشم

 

                  B                                 Am

 با اینکه تو دوری از من بازم دلواپست میشـم

 

            Em                      C           Am

 آخه عمری که بی تو بگذره چرا ثانیه هاش رو بشمارم

 

  Em              C              Am

 من بدون تو از تموم لحظه هاش بیذارم

 

  Em            C                          Am

 بدون من پر کشیدی آتیش کشیدی به بال من

 

     B                              Am

 یادمه وقتی رفتی دلت نسوخت به حال من

 

            Bm       Am                                 C              D      Em

 تو حتی سر برنگردوندی ببینی که روحم بی تو داره پر پر میشه

 

       Bm                   Am                       C             D       Em

 قبل تو دلم از این دنیا خون بود بعد تو از اونم بدتر میشه

 

  Bm                          Am                                C          D           Em

 خدا میدونه تنها کسم بودی و بعد تو چقدر دلم باید تنها شه

 

  Bm                                   Am                    C                 D         Em

 دنیایی که توش کنارم نباشی نباشی میخوام دنیا نباشه

 

            Em              Am

 بی تو درگیر تکرارم شب و روزام عین همه

 

                 Em        C                       Am

 زندگی بی تو تکراری میشه گم میشم بین همه

 

                 C      D        C                              Em                          C           Am

 گرمای دستای تو دیگه پیشم نمیمونه بی تو سردو غم انگیزم

 

  Am

 همه ی فصلام زمستونه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 209
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 235
  • بازدید ماه : 357
  • بازدید سال : 1,025
  • بازدید کلی : 14,871
  • کدهای اختصاصی