loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 15 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

[Cm]رفتی و خاطره های تو نشسته تو خیا[Bb]لم

 

بی تو من  [Fm]اسیره دست[Ab] آرزو[Bb]های محا[cm]لم

یاد من نبودی اما من به یاد تو شکس[Bb]تم

غیر تو  [Fm]که دوری از [Ab]من دل به هیچ [Bb]کسی نب[Cm]ستم

هم ترانه یاد من باش بی بها[Eb]نه یاد من [Bb]باش

وقت بید[Fm]اری مهتا[Cm]ب عاشقا[Bb]نه یاد من [Cm]باش

اگه باشی با نگاهت میشه از حادثه رد [Bb]شد

میشه تو  [Fm]آتیش عش[Bb]قت گر گرفتنو بلد [Cm]شد

اگه دوری اگه نیستی نفس فریاد من [Bb]باش

تا ابد  [Fm]تا ته دن[Bb]یا تا همیشه یاد من [Cm]باش

رفتی و خاطره های تو ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 149
  • بازدید سال : 817
  • بازدید کلی : 14,663
  • کدهای اختصاصی