loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 18 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
 
  C#                                       Fm

چه حس خوبیه که هستی چه حس خوبیه که دارم

  Ab              D#           A#m

برای داشتن تو عشقم دنیا رو زیر پا میزارم

  C#                                 Fm

یه لحظه چشماتو ببندو ببین چه عاشقونه با تو

  C                        C#                D#             A#m

قطره قطره عاشق شدم نگیر از من اون چشاتو

  C#                                                  Fm

میخوام چشماتو آره همه دنیاتو تا وقتی هستم من میمونم با تو

  Fm            D#     C#                                                             Fm

میخوام چشماتو آره همه دنیاتو کاشکی ببینم بازم خنده هاتو

  C#                                   Fm

چه حس خوبیه که با تو ماهو از آسمون بگیرم

  Ab                           D#                              A#m

نفس نفس منو صدا کن تو نباشی بی تو میمیرم

  C#                            Fm

تا ابد بمون تو کنارم بمونی با تو موندگارم

  C                               D#                               A#m

بذار گم بشم تو چشمات تا که تو لحظه هات ببارم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 128
  • بازدید ماه : 250
  • بازدید سال : 918
  • بازدید کلی : 14,764
  • کدهای اختصاصی