loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 32 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
 

  C                                                    Dm

بهم نگاه نکرد چشاشو بست و رفت دل منو شکستو رفت

 C                                                                Dm

منو دوسم نداشت به عشقه من به حس من محل نذاشت

   A                 Gm   Am                                                Gm

دلم گرفت ازش منو به گریه هام سپرد غم منو یه بار نخورد

  Am                      Gm                 Dm

باید ببخشمش یا نفرینش کنم خدا

  Am                       Gm                        Dm

یا اینکه از غمش بسوزم سرد و بی صدا

  Am                           Gm            Dm

باید ببخشمش یا نفرینش کنم خدا

  Dm               C               Gm                        Dm

یا اینکه از غمش بسوزم اینجا سرد و بی صدا

  Dm                              C           Gm                   Dm

به اشکم اعتنا نکردو درد بی کسی تو دلم گذاشت

  Dm                        C                              Gm             Dm

منو سوزوندو از تمومه این سوزوندناش دست بر نداشت

  C                                 Bb

یادم نمیره رفتنش برام یه دنیا غم آورد

   A             Gm                               Bb

منو تو خونه جا گذاشتو با خودش نبرد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 189
  • بازدید سال : 857
  • بازدید کلی : 14,703
  • کدهای اختصاصی