loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 59 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

تم:4/4

Fm#

پای من جوونیت رو هدر نکن دلبر ناز

Bm                                   #Fm

باخت من کافیه ، تو دیگه به پای من نباز

G                                            A

توی قلب مهربونت واسه من خونه نساز

Fm#                                     Em

توی قلب مهربونت واسه من خونه نساز

Fm#

منه بازنده رو خوب ببین ، برو تنهام بذار

Bm                                      #Fm

من یک پاییزی ام و ولی تو چی گل بهار

G                                              A

دل به چی بستی عزیزم به منه بی کس و کار

Fm#         G                                 Em

دل به کی بستی عزیزم به منه بی کس و کار

 

Bm
قدر دنیا رو بدون لحظه هاش رو حروم نکن

Fm#                                Bm

برو و دو روز دنیا رو با من تموم نکن


G                                                 A

من رو باز با اشک های قشنگت رو به روم نکن

Fm#                                    FmEm

من رو باز با اشک های قشنگت رو به روم نکن

Bm

آخه من خودم ته راه رو دیدم ، سیاهی

Fm#                               Bm

آخره این همه عشق و عاشقی ، تباهی

G                                        A

انگاری تو تنگ این دنیا جای یک ماهی

Fm#                                  Em

انگاری تو تنگ این دنیا جای یک ماهی

 

پای من جوونیت رو هدر نکن دلبر ناز..................

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 164
  • بازدید سال : 832
  • بازدید کلی : 14,678
  • کدهای اختصاصی