loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 28 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
 
Am         G       F                      Em         Am

زير بارون نفساتو دوست دارم ... عطر خوب تو رو بارون ميگيره

Am           G       F                Em                 Am

با تو زندگيم چه رويايي ميشه ... با تو اين قلب يخي جون ميگيره

Am  F            G                 F         Em                                    Am

دوست دارم تموم لحظه هامو با تو باشم ... دوست دارم كه دست گرمتو بگيرم

Am       F      G               F        Em                                  Am

دوست دارم تموم خاطراتم با تو باشه ... دوست دارم تو انتظار تلخ تو بميرم

F                                    Em                     Dm

دوست دارم فقط چشاتو وا كني ... تا ببيني كه چقدر دوست دارم

Am            G                Dm                  

همه خوبياتو باور ميكنم ... نميتونم بي تو طاقت بيارم

Am         G       F                      Em         Am

زير بارون نفساتو دوست دارم ... عطر خوب تو رو بارون ميگيره

Am           G       F                Em                 Am

با تو زندگيم چه رويايي ميشه ... با تو اين قلب يخي جون ميگيره

Am  F            G                 F         Em                                    Am

دوست دارم تموم لحظه هامو با تو باشم ... دوست دارم كه دست گرمتو بگيرم

Am       F      G               F        Em                                  Am

دوست دارم تموم خاطراتم با تو باشه ... دوست دارم تو انتظار تلخ تو بميرم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 204
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 230
  • بازدید ماه : 352
  • بازدید سال : 1,020
  • بازدید کلی : 14,866
  • کدهای اختصاصی