loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 32 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
 
ریتم : 4/4

A        G    A                    Bm                            A          Bm

لعنت به من چه ساده دل سپردم لعنت به من اگر واسش میمردم

   Bm                 A                                         G         D                A

دست منو گرفت و بعد ولم کرد لعنت به اون کسی که عاشقم کرد

  A        G    A                    Bm                            A          Bm

لعنت به من چه ساده دل سپردم لعنت به من اگر واسش میمردم

   Bm                 A                                         G         D                A

دست منو گرفت و بعد ولم کرد لعنت به اون کسی که عاشقم کرد

  A          G    A  Bm     Bm     A         G     A                          Bm

یکی بگه یکی بگه که ماه من کی بوده مصوبه گناه من کی بوده

    Bm                        A                             G         D                   A

سهم من از نگاه تو همین بود عشق تو بدترین قسمت بهترین بود

  Bm                                 Em            Bm                       Em

تو دل بارون منو عاشقم کرد ... بین زمین و آسمون ولم کرد

  Bm     A                    G                               A                               Em

یکی بگه چجوری شد که این شد سهم تو آسمونو من زمین شد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 198
  • بازدید ماه : 320
  • بازدید سال : 988
  • بازدید کلی : 14,834
  • کدهای اختصاصی