loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 29 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
 

[Cm - A# - Fm - A# - Cm - A# - Cm - A# - Cm]


Cm         Gm                         Fm                      A#                      Cm                    

نگاهم رو به سمت تو شبم آیینه ی ماهه ... دارم نزدیکتر میشم یه کم تا آسمون راهه

G                     Fm                              A#              Cm                        

به دستای نیاز من نگاهی کن از اون بالا ... من این آرامش محضو به تو مدیونم این روزا

Cm             A#                        Fm              Gm                 A#                    G#            

خدایا دوستت دارم واسه هر چی که بخشیدی ... همیشه این تو هستی که ازم حالم رو پرسیدی

Cm          A#                  Fm          Gm        A#                           G#                    

بازم چشمامو میبندم که خوبیهاتو بشمارم ... نمیتونم فقط میگم خدایا دوستت دارم

[Cm - A# - Fm - A# - Cm]

Fm                        A#                             Cm                         Fm                

تو دیدی من خطا کردم دلم گم شد دعا کردم ... کمک کن تا نفس مونده به آغوش تو برگردم

G                       Fm                                A#                   G#                 

تو حتی از خودم بهتر غریبی هامو میشناسی ... نمیخوام چتر دنیا رو که تو بارون احساسی

 

خدایا دوستت دارم ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 199
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 225
  • بازدید ماه : 347
  • بازدید سال : 1,015
  • بازدید کلی : 14,861
  • کدهای اختصاصی