loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 21 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
C                     Dm          C               Dm

اووه که چه صبح نازی تو پیشم پاشدی دوباره

 C                        Dm                 C   Dm

هی زندگیم با تو نمیدونی که چه مزه داره

 C                     Dm                        C          Dm

نمیدونی با صدای نفسات من داشتم چه حسی دیشب

  C               Dm

وقتی که تو شبا پیشم می مونی

 C                             Bb

همه لحظه هام چه s*exyمیشن

  Bb                   Dm

دوست دارم من مگ لاو با تو

   Bb                                   Dm

میشینی پیشم هی بزنم پیک با هاتو

  C                     Dm                Bb                 Dm

خیسی بوسه اون لباتو رو لبام  اوو صدای خنده هاتو

  Bb

من حتی دوست دارم سر صداتو

  Dm

اون صورتو نازتو با اون چشای وحشی

   Bb

دست کشیدن من رو گونه های اشکی

  A                                        C

گریه های وقت مستی یا حس خوبی که تو رو پا م نشستی

  Dm

وقتی که تا صبح می مونم شبو بیدار

   Bb                                            C

وقتی زل میزنم به درو دیوار و لمس میکنه تنتو کسه دیگه

      Dm                                      A

فقط یه لحظه منو به یادت بیار نه منو ول نکنو نرو با اون

   Bb                                   C

و نکن دلمو درب و داغون نزار نرو تنها منو زیر بارون

       Dm                                           A

اگه بری بده واسه هر دو تامون امشب اصلا مهم نیس که عطر تنه تو

 

ژیوانژی باشه یا کوچی امشب اصلا مهم نی که تو دلت میخواد

  Dm                                  C

کدوم لباستو بپوشی میخوام بدونی واسه ی تتل مثل تو

 

دیگه تو این طرفا نییست واسه تو دنیارو بهم میریزه امشب

                          Dm              C

این دیونه ی روانییییییییییی صورتو نازتو با اون چشای وحشی

  C                                                         Bb

دست کشیدن من رو گونه های اشکی گریه های وقت مستی

  A

حس خوبی که تو رو پام نشستی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 195
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 221
  • بازدید ماه : 343
  • بازدید سال : 1,011
  • بازدید کلی : 14,857
  • کدهای اختصاصی