loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 29 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
ریتم: 4/4
  C#m 

فکر می کنی که پیرم مگه توقع داری تو ازم تا کی

G#m 

ولی می دونی که شیرم که حتی پیرشم خطرناکه

 A 

آره راست میگی خستم ولی یه آدمه خسته که هدف داره

G#m 

دست خالی جلو میره تنها به عشق هر کی که طرفداره

C#m 

من مال دو سال بعدم بیخود از تو توقع داره قلبم

 G#m 

می دونم نمی تونی بفهمی چند تا پیرهن بیشتر از تو پاره کردم

A  

رفقا همه دچار دردن از نظام آباد بگیر تا شمال لندن

 G#m 

ولی ما مال اون دوره ایم که موزیکا تهرانو مچاله کردن

 C#m 

آره منم یه مغز در رفته که پولاشو هدر کرده برگشته

G#m 

یه نابغه ی در به در خسته زبونش تلخ ولی قلبش بر عکسه

  A

آره منم یه مغز در رفته که پولاشو هدر کرده برگشته

 G#m

یه نابغه ی در به در خسته زبونش تلخ ولی قلبش بر عکسه

  C#m

شده از این وضع و از رپ سیر چشم موزیک عشقمه درگیرشم

 G#m 

وقتی قورباغه ها هفت تیر کشن حق بده انقد پیر بشم

فکر نکن که دست می کشم من ادامه میدم حتی اگه دستگیر بشم

G#m 

شروع کاریم و از چیش بگم شیفت صبح یا از شیفت شب

C#m 

همه تو فکر پارتی کردن من فکر به رپ و راک می کردم

G#m 

هیچ منتی نیست دوستون داشتم که هی می نوشتم و پاک می کردم

منو درک کن و یکم حرفو بفهم زحمت شب و روز و دستمزد کم

 G#m 

ولی اینو می دونن کل شهر میشه خیلی ها از بغلم گنده شن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 247
  • بازدید سال : 915
  • بازدید کلی : 14,761
  • کدهای اختصاصی