loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 26 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
 
C#                        Cm                                      Fm
تو به من احتیاج داری و من خسته ام از تو،بفهم درکم کن
Fm     Cm          D#                                    A#m
فک نکن دستو پاتو میبندم تو خودت مرد باش،ترکم کن
Cm                                         Fm
دیگه این عشق نیست دیوونه وقتی قلبت برام نمی لرزه
Fm        Cm              D#                                   A#m
چشمتو رو به هر دومون واکن به یه عادت چقدر می ارزه
C#                   D#           Fm              D# C#       Fm
هی نگو با تو من عوض میشم نگو میشه به عشق برگردم
#Cm          A#m              C#                          D
جلوی کی دروغ می بافی بچه من با تو زندگی کردم
C#                          Cm    Fm             C#              Fm
هر دو تامون مثله یه کوه یخیم همه چی بین ما دو تا سرده
Fm    C#  G#                        D#                   A#m
به دلت شک نکن عزیز دلم دیگه اون عشق بر نمیگرده
C#                  Cm                  Fm      C#                Fm
خودتم باورت نمیشه ولی بی منم میشه قصه رو سر کرد
#Cm                   A#m              C#                          D
وقتی عادت کنی به تنهایی خیلی چیزا رو میشه باور کرد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 264
  • بازدید سال : 932
  • بازدید کلی : 14,778
  • کدهای اختصاصی