loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 26 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

ریتم  6/8 سنگینه

Gm                D7               Gm            D7   Gm
فقط چند لحظه کنارم بشین یه رویای کوتاه، تنها همین
         Gm             Dm                 F             Eb
تهه آرزوهای من این شده تهه آرزوهای ما رو ببین
Gm                      D7                   Gm             D7   Gm
فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن
             Gm                 Dm                     F                       Eb
هر احساسی رو، غیر من توو جهان واسه چند لحظه فراموش کن
F                      Cm                       Eb               Gm
برای همین چند لحظه ی عمرهمه سهم دنیام رو از من بگیر
Gm              Dm                  Cm                      Eb                    Dm
فقط این یه رویا رو با من بساز همه آرزوهام رو از من بگیر
Eb                  F           Dm                          Bb
نگاه کن فقط با نگاه کردنت منو توو چه رویایی انداختی
Gm                  F               Gm                           Cm
به هرچی ندارم ازت راضیم تو این زندگی رو برام ساختی
Eb                       F                    Dm                       Bb
به من فرصت هم زبونی بده به من که یه عمره بهت باختم
         Gm                               F            Gm               Cm
واسه چند لحظه خرابش نکن بتی رو که یک عمر ازت ساختم
Eb                      F              Dm                            Cm
فقط چند لحظه به من فکر کن نگو لحظه، چی رو عوض میکنه
Gm                F               Eb                                 Cm
همین چند لحظه برای یه عمرهمه زندگیم رو عوض میکنه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 184
  • بازدید ماه : 306
  • بازدید سال : 974
  • بازدید کلی : 14,820
  • کدهای اختصاصی