loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 21 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

[Gm  -  Cm  -  Dm  -  Gm]

C                             Gm        C7          Gm                                   

میخواستم بهت بگم چقدر پریشونم ... دیدم خودخواهیه ، دیدم نمیتونم

Gm              Dm         A#                     F           D#        Cm                          

تحمل میکنم بی تو به هر سختی ... به شرطی که بدونم شادو خوشبختی

Gm                 F         D#                                                     

به شرطی که بدونم شادو خوشبختی

Cm                             G             Gm                     A#                               

به شرطی بشنوم دنیات آرومه ... که دوسش داری ، از چشمات معلومه

Gm          Cm           F                              G#                                               

یکی اونجاست شبیه من ، یه دیوونه ... که بیشتر از خودم ، قدرتو میدونه

A#      Gm                Cm            Gm     Cm        Gm          Cm                             

چیکار کردی که با قلبم به خاطر تو بیرحمم ... تو میخندی ، چه شیرینه گذشتن

Gm         Cm    D#                                                         

تازه میفهمم ... تازه میفهمم

2 [Gm  -  F  -  D#]

Cm           C         G             Gm      C7         A#7                                     

تو رو میخوام ، تمومِ زندگیم اینه ... دارم میرم ، تهِ دیوونگیم اینه

Gm    Dm               A#                     F      D#                                          

نمیرسه به تو حتی صدای من ... تو خوشبختی ، همین بسه برای من

Gm        F              D#                                                       

تو خوشبختی ، همین بسه برای من

 

چیکار کردی که ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 158
  • بازدید سال : 826
  • بازدید کلی : 14,672
  • کدهای اختصاصی