loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 21 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

ریتم: ۸/۶ ایرانی slow

D                       C                                           Em        D      Bm

یه روزی یه جایی یه دل شکوندم                         یکی عاشقم شد به پاش نموندم

                                     Bm           D                                       C

چه آسون چه راحت ازش گذشتم                        دلم رو به قلبی دیگه سپردم

Em              D     Bm                                         Em         D      Bm

پریشون و گریون و دلشکسته                             هنوزم به هیشکی دلی نبسته

Bm                         C                                       D                                    C

چقدر میکفت دوباره دوباره برگرد                         چه روزا که بی من تنهایی سر کرد

Em                           D                                      Bm      Em             D                Bm

اما حالا که دارم فکر میکنم میبینم انگار                اونی که باخته بازی رو فقط من بودم این بار

       Bm       Am                         C                 D                                             C

حتی یه بار نشد که بعد از اون عشقو ببینم          از شدت عشق از رو لبی بوسه بچینم

Bm      C D            Em  Bm      C   D      C

پشیمونم پشیمونم من دیگه بی تو نه نمیتونم    

Bm   C          D            Em Bm    C  D   Em

نمیخونم نمیخونم من دیگه جز برای تو نمیخونم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 280
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 306
  • بازدید ماه : 428
  • بازدید سال : 1,096
  • بازدید کلی : 14,942
  • کدهای اختصاصی