loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 17 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
 
 

   A#m                                 Fm

نیستی دارم دق میکنم نیستی دارم میپوسم

    #Fm          C#                                 D

عکساتو من یکی یکی برمیدارم میبوسم

   A#m                Fm

پیرهن یادگاریتو هر شب دارم بو میکنم

  #Cm              C#                     D

برای برگشتنه تو به آسمون رو میکنم

   #Cm                  D#               A#m             C

نیستی دارم دق میکنم نیستی دارم میپوسم

    #Cm          D#             A#m            C

عکساتو من دونه دونه برمیدارم میبوسم

  Cm                C#              Cm         Fm

از خدا میخوام دوباره تو رو ببینم روبروم

  Cm              C#                   Cm          Fm

قسم به اشک حسرتم فقط همینه آرزوم

   #Cm                  D#               A#m             C

نیستی دارم دق میکنم نیستی دارم میپوسم

  #Cm          D#             A#m              C

عکساتو من دونه دونه برمیدارم میبوسم

  Cm             C#              Cm         Fm

یه عالمه گل میارم همرو پر پر میکنم

  Cm             C#      Cm                       Fm

هر شب دارم همینجوری با تنهایی سر میکنم

   G#                              Fm

تمومه اشکام هدیه ی نبودنت کناره من

    #Fm                 C#                           D

نمیدونی چی میگذره به قلب بی قراره من

  G#                                   Fm

وای که چقد سخته برام ثانیه ها بدونه تو

  #Cm           C#                              D

دلم میخواد باز ببینم چشای مهربونتو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 153
  • بازدید سال : 821
  • بازدید کلی : 14,667
  • کدهای اختصاصی