loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 20 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

ریتم : 4/4

 

Bm            D                C                          D                F#m          G

من بی تو له شدم زیر هجوم درد       قلبی که یخ زدو کاریش نمیشه کرد

 

 Em             C                      Am           Em                C                 Em

 

با اینکه زندگی باهام خوب تا نکرد       نـبــودن  تـو  رو  از  مـن جــدا نـکــرد

 

 Em      D       Em       D                     C                        Em                    Am

 

ویلون کوچـه هام دنبـال کـی بــرم       چون بعد تو فقط فکر مقصرم...فکر مقصرم

 

   C               D             C                                        D              C       G

 

از لابلای لحظه های تلخو غمگینم       تو روز روشن این همه تاریکی میبینم

 

  Bm                       C             D                 C                                    D            Bm           G

 

با اینکه از هر لحظه اینده بیزارم          با این همه بازم به این اینده شک دارم احساس شک دارم

 

 Bm             C                    Am                Bm           Am            Em

 

این بدبیاریا تقصیر من نبود                 این که تو هم بری تقدیر من نبود

 

  Em                  D                     C         Bm                   Em               G

 

این حال و روزمه از غصه تب کنم        هر روزم این شده روزامو شب کنم

 

  Em     D       Em     D                     C               D               C                  Em

 

ویلون کوچه هام دنبال کی برم            چون بعد تو فقط فکر مقصرم...فکر مقصرم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 201
  • بازدید سال : 869
  • بازدید کلی : 14,715
  • کدهای اختصاصی