loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 21 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

[Dm  -  C  -  Bb - Gm - A] 2

Dm                                  A          Gm                                      Dm                       

از این جایی که من هستم تمومِ شهر معلومه ... کنارم خیلیا هستن دلم پیشِ تو آرومه

A  Gm                          A            Gm                                    Dm                      

به من بدبین نشو هرگز بگو چی بوده تقصیرم ... به جز آرامشو حسی که از صدات میگیرم

A    Gm   Bb                 C                         Dm                                    

بدبین شدی چرا باور نمیکنی ... تنهایی منو کمتر نمیکنی

A         Gm     Bb                       C                            Dm                            

طوفان نشو منو یک قاصدک نکن ... من عاشقِ توام یک لحظه شک نکن

[Dm  -  Bb  -  C  -  Gm  -  A]

Dm                                        A               Gm                                     Dm                

اگه دلتنگ باشی تو مثل بارون شروع میشم ... که با هر قطره ی اشکت منم که زیرو رو میشم

A Gm                             A                  Gm                                       Dm              

همیشه ساده رنجیدی همیشه سخت بخشیدی ... تو رو میبخشم این لحظه شاید بازم منو دیدی

 

بدبین شدی چرا ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 239
  • بازدید سال : 907
  • بازدید کلی : 14,753
  • کدهای اختصاصی