loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 24 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
 
 
 
G#m - C#m- E       F#             E    -    F#-D#m      G#m                                   

از کدوم خاطره برگـــــــــشتی به من ... که دوباره از تو رویایی شدم

 

G#m-D#m-F#      F#       C#m  - D#m-G#m    G#m                                      

همه ی دنیا نمیدیــــــــدن     منو ... من کنارِ تو تماشایی شدم

 

G#m  D#     D#m                  F#           C#m               G#m                          

از کدوم پنجره میتابی به شب ... که شبونه با تو خلوت میکنــــــــم

 

G#m  D#   D#m                   F#         C#m                   G#m                          

من خدا رو هر شب این ثانیه ها ... به تماشای تو دعوت میکنــــــــم

 

G#m-D#-A7         A7         C#m        B7     G#m                                      

تو هوایی که برای یک نفس ... خودمو از تو جدا نمیـکــــــنم

 

G#m-D#m -F# C#m      D#m  E              C#m                                        

تو برای من خودِ غرورمی ... من غرورمو رها   نمیکــــنم

 

G#m  D#   D#m                 F#          C#m          G#m                                

تا به اعجازِ تو تکیه میکنم ... شکل آغوش تو میگیره تنــــــم

 

G#m  D#     D#m               F#               C#m                                                   

اون کسی که پیش چشمِ یک جهان ... به رسالتِ تو تن میده منــــــم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 159
  • بازدید سال : 827
  • بازدید کلی : 14,673
  • کدهای اختصاصی