loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 20 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

A           D                             A

خودت خواستی که من مجبور باشم

   A                         Bm

برم جایی که از تو دور باشم

A           D            A

تو پای منو از قلبت بریدی

   A                                  Bm

خودت خواستی که من اینجور باشم

E                                         F#m

خودت خواستی که احساسم بشه سرد

        A            D               Bm

خودت خواستی نمیشه کاریم کرد

E                                  F#m
می دیدم دارم از چشمات میفتم

   F#m             E     Bm

مدارا کردم و چیزی نگفتم

D                         A

برام بودن تو بازی نبود و

E                 D

به این بازی دلم راضی نبود و

A             Bm              D

از اول آخرش رو می دونستم

F#m         E                D

تو تونستی ولی من نتونستم

E                        F#m

برات بودن من کافی نبود و

E     A                            E

حقیقت این که می بافی نبود و

        Bm                     A

دارم دق می کنم از درد دوریت

F#m         D                    E

میخوام مثل تو شم اما چه جوری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 185
  • بازدید سال : 853
  • بازدید کلی : 14,699
  • کدهای اختصاصی