loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 24 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
 
D                                                            Em

تو رو دوست دارم مثل حس نجيب خاك غريب ... تو رو دوست دارم مثل عطر شكوفه هاي سيب

Em                         D                            C                                Am      
تو رو دوست دارم عجيب ... تو رو دوست دارم زياد ... چطور پس دلت مياد منو تنهام بذاري

D                                                           Em

تو رو دوست دارم مثل لحظه ي خواب ستاره ها ... تو رو دوست دارم مثل حس غروب دوباره ها

Em                              D                             C                              Am     
تو رو دوست دارم عجيب ... تو رو دوست دارم زياد ... نگو پس دلت مياد منو تنهام بذاري

D                                                Em
توي آخرين وداع وقتي دورم از همه ... چه صبورم اي خدا ديگه وقته رفتنه

B                               C                           Am    
تو رو ميسپرم به خاك ... تو رو ميسپرم به عشق ... برو با ستاره ها

D                                                            Em
تو رو دوست دارم مثل حس دوباره ي تولدت ... تو رو دوست دارم وقتي ميگذري هميشه از خودت

Em                         D                    C                         Am      
تو رو دوست دارم مثل خواب خوب بچگي ... بغلت ميگيرمو ميرم به سادگي

D                                                          Em
تو رو دوست دارم مثل دلتنگياي وقت سفر ... تو رو دوست دارم مثل حس غريب وقت سحر

Em                              D                      C              Am      
مثل كودكي تو رو بغلت ميگيرمو ... اين دل غريبمو با تو ميسپرم به خاك

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 265
  • بازدید سال : 933
  • بازدید کلی : 14,779
  • کدهای اختصاصی