loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 29 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
 
 

Em         Am          G      D            C        Em      Am      G  D      Em       Am        G D        Em

هر جاي دنيايي دلم اونجاست من كعبمو دور تو ميسازم ،من پشت كردم به همه دنيا تا رو به تو سجاده بندازم

Em           Am           G      D        C      Em       Am      G      D     Em   Am        G      D    Em

هر روز حسم تازه تر ميشه غرق تو ميشم بلكه دريا شم ، بيزارم از اينكه تمام عمر از روي عادت عاشقت باشم

Em      Am        Bm         C        G        Am     Bm      Am                        Em      Am         Em

گاهي پرستيدن عبادت نيست با اينكه سر رو مهر ميذاري ، گاهي براي ديدن عشقت بايد سر از رو مهر برداري

Em        D          G   C          D        Em       Am     G  D       Em    Am      G      D         Em

يك عمر هر دردي به من دادي حس ميكنم عين نيازم بود ، جايي كه افتادم به پاي تو زيباترين جاي نمازم بود

Em         Am          G      D            C        Em      Am      G  D      Em       Am        G D        Em

هر جاي دنيايي دلم اونجاست من كعبمو دور تو ميسازم ،من پشت كردم به همه دنيا تا رو به تو سجاده بندازم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 266
  • بازدید سال : 934
  • بازدید کلی : 14,780
  • کدهای اختصاصی