loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 20 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

Cm     Fm                       A#m                         Cm                           Fm                  

درگير روياي توام ، منو دوباره خواب کن ... دنيا اگه تنهام گذاشت ، تو منو انتخاب کن

Cm    G#                       A#m                        Cm                              Fm                  

دلت از آرزوي من ، انگار بي خبر نبود ... حتي تو تصميماي من ، چشمات بي اثر نبود

Cm       Fm                  A#m                                Cm                                      Fm          

خواستم بهت چیزی نگم ، تا با چشام خواهش کنم ... درارو بستم روت تا ، احساس آرامش كنم

Cm          G#                     A#m                             Cm                            Fm             

باور نميكنم ولي ، انگار غرور من شكست ... اگه دلت ميخواد بري ، اصرار من بي فايده ست

Cm      Fm                   A#m                           Cm                                  Fm               

هر کاری میکنه دلم ، تا بغضمو پنهون کنه ... چی میتونه فکر تو رو ، از سر من بیرون کنه

Cm     G#                 A#m                         Cm                                   Fm                 

یا داغ رو دلم بذار ، یا که از عشقت کم نکن ... تمامِ تو سهم منه ، به کم قانعم نکن

 

خواستم بهت چیزی نگم ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 121
  • بازدید ماه : 243
  • بازدید سال : 911
  • بازدید کلی : 14,757
  • کدهای اختصاصی