loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 30 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
 
 
Dm --> Em  ,  Am --> Bm  ,  Gm --> Am  ,  A# --> C  ,  C --> D

Am                       Gm                          Am                                 Dm

يواش گفتم دوست دارم واسه اينه كه نشنيدي ... بلد نيستم كه بد باشم نگو اينو نفهميدي

      Am                       Gm                              Am              Dm

بذار باشم كنار تو كنار عطر اين احساس ... بذار حبس ابد باشم تو عشقي كه برام روياست

      Am  C  A# Gm             Am                         C                            Gm                    A#    

بذار با گريه اينبارم بگم خيلي دوست دارم ... اگه بازم پشيموني به روت اصلا نميارم ... هه هه هه هه

Am                   Gm                          Am                     Dm     

دلم ميگيره هر روزي كه ميبينم تو دلگيري ... دارم ميميرم از وقتي سراغم رو نميگيري

      Am                           Gm                                Am                 Dm

نگام رو از تو دزديدم با اين چشماي غم بارم ... نمي خواستم بدوني كه چقدر چشماتو دوست دارم

      Am  C  A# Gm             Am                         C                            Gm                       A#    

ولي با گريه اينبارم ميگم خيلي دوست دارم ... اگه بازم پشيموني به روت اصلا نميارم ... هه هه هه هه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 258
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 284
  • بازدید ماه : 406
  • بازدید سال : 1,074
  • بازدید کلی : 14,920
  • کدهای اختصاصی