Bm

که پیشونیم خط افتاده مو هام کم پشت

 F#m

خسته شدن همه ی دوستام از فحش

 F#m                                            Em

شدی یه آدم چرت قفله ای که تف به این زندگی

                     F#m                                                Bm

دلم حرفاشو بت که گفت توام یه چیزی بگــــــــو

 Em                                   F#m

بگو نمیتونه هیچی به زووور جدا کنه دیگه تو رو ازم

       F#m

جون هر کی دوس داری یه چیزی بگووووووو

 

یه چیزی بگو!

    F#m                                        Bm

یه چیزی بگو بذار قانع شم تا نتونم جلوی رفتنت مانع شم

       F#m                                                      Em

مگه نمیبینی چقد خراب و داغونم تو این اوضاع منو تنها نذار خواهشا

  Bm

بگو چرا داری میری آخه به چه قیمتی

     F#m

کیه که مثه من رو بتونه بشه غیرتی

     Em

یا با تو تا بکنه تو هر شرایط بدی

           F#m

اونوقت توE بی معرفت حتی جوابشو ندی

  Bm

د یه چیزی بگو چرا حرف نمیزنی

      F#m

چرا فاصله میگیری به من دست نمیزنی

       F#m                                                        Em

چرا همیشه همه جا تو رو باید ببینم مگه نمیگفتی که دیگه هرز نمیپری

        Bm

دیگه صدام دل تو رو زده بسه رفتنی شو

     F#m  

بیخیاله منه خولو بده سرد عصبی شو

        Em

بدون هر کسی که دور و ور منه عوضی شد

               F#m

کاش این حس بین تو و من یذره عوض میشد (2)

             Bm

نیستی تا ببینی که از همه چی خسته شدم

   F#m

قیافمو ببین چقد شیکسته شدم

         Em

چقد سختی کشیدم چقد ضربه خوردم

          F#m

وقتی فهمیدم رفتارت با من سرده مردم

  Bm

چه شبایی که تا صبح بیداری کشیدم

      F#m

ناخونای عصبی که روی دیوار میکشیدم

  Em

بازم آرومم نمیکرد روم تاثیری نداشت

  F#m

فک میکردم عزیز تر از خودم کسی نی برات

        F#m                                              Bm

ببین چیکار کردی با من لامصب * هر شب کارم شده گریه یا مستم

         F#m                                                  Em

تو اوج دوستی چطو ولم کردی * وقتی مشکلی نبود بین ما اصلا

        F#m                                   Bm

تو یه دو رویی یه آدمه پــــست * شدی کسی که با همه هـــست

  F#m                                              Em

باشه هر جوری میخوای تا کن * منم این کاراتو یادمه پس

  F#m                                                 Bm

تو میدونستی که چیه درد من * تو میدونستی بدبختیمون چیه حرف بزن

  F#m                                                Em

بگو چرا با من انقده سردی * بگو لعنتی اون کیه بعد من

        F#m                                                        Bm

دیگه صبحا کنار تو چش وا نمیکنم * دیگه اعتمادی به این عشقا نمیکنم

      F#m                                                         Em

کسیرم نمیخوام که بهم توجهی کنه همه که مثه تو منو اشباه نمیکنن

        F#m                                                    Bm

همه که مثه تو با من خوب تا نمیکنن منو از ته دل ازون بوسا نمیکنن

          Em

یا اون روزا که میبرن از هر کس و نا کسی

       F#m

خودشونو توی دلم انقد زود جا نمیکنن

       F#m                                         Bm

دیگه شبا نمیان پش خطی خوشحالم که کنار اون خوشبختی

           F#m                                                    Em

خوشحالم که یه حساب سوا روش کردیو بخاطر اون منو فراموش کردی