loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 30 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
 
Intro : Am-E-A-Dm-Gm-Am-E-A-Dm-E-Am

Am.............................F........................Am..........F........Am

پشت این پنجره ها دل می گیره              غم و غصه دل و تو می دونی

Am...............................E......................Am..............F.....Am............

وقتی از بخت خودم حرف می زنم            چشام اشك بارون می شه تو می دونی

Am..............F..................................................G..........Am

عمریه غم تو دلم زندونیه                       دل من زندون داره تو میدونی

Am................F................................................G..............Am

هرچی بهش میگم تو آزادی دیگه            میگه من دوست دارم تو میدونی

Am...........F................................G...................F.......Am

می خوام امشب با خودم شكوه كنم      شكوه های دلمو تو میدونی

Am............F....................................................G..........F....Am

بگم ای خدا چرا بختم سیاست              چرا بخت من سیاست تو میدونی

Am.......E.............F.....G........E.................F.............G...Am

پنجره بسته میشه ، شب می رسه       چشام آروم نداره ، تو میدونی

Am.........E..................F....G..................E............F.......G.....Am

اگه امشب بگذره ، فردا میاد                  مگه فردا چی میشه ، تو میدونی

Am..............F..................................................G..........Am

عمریه غم تو دلم زندونیه                      دل من زندون داره تو میدونی

Am............F........................................................G.........Am

هر چی بهش میگم تو آزادی دیگه          میگه من دوست دارم تو میدونی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 212
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 238
  • بازدید ماه : 360
  • بازدید سال : 1,028
  • بازدید کلی : 14,874
  • کدهای اختصاصی