loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 31 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
 
ریتم: 4/4

F#                      G                    F#                       Em

برای من نوشته گذشته ها گذشته تمام قصه ها هوس بود

F#                       G                    Bm                    Em

برای او نوشتم برای تو هوس بود اما برای من نفس بود

F#                     Em                        G                   F#                          Bm

کاشکی خبر نداشتی دیوونه نگاتم یه مشت خاک ناچیز افتاده ای به زیر پاتم

F#                     Em                           G                     F#                         Bm

کاشکی صدای قلبت نبود صدای قلبم کاشکی نگفته بودم تا وقت جون دادن باهاتم

F#             Em         G                  

 تاوقت جون دادن باهاتم

F#                    Em           F#                     Em

نوشته هرچی بود تموم شد نوشتم عمر من حروم شد

F#                           G                           Em

 نوشته رفته ای ز یادم نوشتم شمع رو به بادم

F#                             G                             Em

نوشته در دلم هوس مرد نوشتم دل تو این قفس مرد

F#                    Em                              G                           F#                        Bm

کاشکی نبسته بودم زندگیمو به چشمات کاشکی نخورده بودم به سادگی فریب حرفات

F#                     Em                        G                            F#                            Bm

لعنت به من که آسون به یک نگات شکستم به این دل دیوونه راه گریز و ساده بستم

F#         Em          G 

 راه گریزو ساده بستم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 161
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 187
  • بازدید ماه : 309
  • بازدید سال : 977
  • بازدید کلی : 14,823
  • کدهای اختصاصی