loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 24 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

ریتم:4/4

 

A                 B    G#m        C#m

یکی بود یکی نبود هرکی بود غریبه بود

 

G#m           A     G#m           F#m
از دلم دخبر نداشت که تورو از دلم ربود

 

G#m                    C#m
هرکی بود هر چی که داشت

 

 F#m < G#m       <  A           A                B         به صورت یک ضرب زده شود
حد من عاشق نبود

 

G#m           A     G#m           F#m
واسه چشمای سیاهت بخدا لایق نبود

[C#m – G#m] > [G#m – G#m – A – B] > [B – A] > [A – G#m – F#m –F#m – G#m – A – G#m]

 

G#m                 A                 C#m
گول نگاش خوردم و دل بستم به چشماش

 

G#m                   F#m     A                F#m
دیوونه بودم مثل شمع یه عمری آب شدم به پاش

 

G#m                 A                 C#m
بعد یه عمر آزگار عشق من گذاشت کنار

 

G#m            F#m     A                 F#m
رفت پی یه عشق دیگه من سپرد به روزگار

 

A                 B    G#m            C#m

از اولش هیچکی نبود هیچکی به دادم نرسید

 

G#m           A      G#m              F#m
قصه من به سر رسید دلم به عشقش نرسید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 279
  • بازدید سال : 947
  • بازدید کلی : 14,793
  • کدهای اختصاصی