loading...
گیتاران
مازیار بازدید : 32 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
 
G#m   C#m    E                               F#            G#m          C#m                           G#m

چشمای بسته ی تو رو    با   بوسه بازش میكنم قلب شكسته ی تو رو خودم نوازش میكنم
G#m     F#                        E                       F#          G#m        C#m                    G#m

نمیذارم تنگ غروب دلت بگیره   از   كسی  تا    وقتی من كنارتم به هر چی میخوای میرسی
D#m   E     F#        B                E                 D#m         F#                     E                       G#m

خودم بغل میگیرمت     پر میشم از عطر تنت كاشكی تو هم بفهمی كه میمیرم از نبودنــــــــــــت
               #G#m     F#              D#m    F#             C#m  E    F#    B              F

خودم به جای تو شبا بهونه هاتو میشمرم جای تو گریه میكنم جای تو غصه میخورم
F#       C#m Ab                                        F#            D#m                                G#m

هر چی كه دوس داری بگو حرفای قلبتو بزن دلخوشی هات مال خودت درد دلات برای من
#G#m  E    F#        C#m                    E        F#             C#m                             F

من واسه ی داشتن تو قید یه دنیا رو زدم كاشكی ازم چیزی بخوای تا به تو دنیامو بدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 176
  • بازدید سال : 844
  • بازدید کلی : 14,690
  • کدهای اختصاصی